onsdag 11 november 2009

Vad är det?

Mina känslor är oroliga. Jag är alldeles uppfylld med något som jag inte riktigt vet vad det är. Jag känner mig lycklig längtande, men jag vet inte över vad.
Är det Vivienne-sakerna jag precis köpt?
Är det Gackt?
Musiken i allmänhet som är väldigt bra just nu?
Såsom Lady Gagas nya singel som är gjord av PURE AWESOME?
Är det långa samtal med bästa vänner på skype?
Är det beslut om träning?
Är det mina små babysteg i riktning mot Japan?
Är det Gackt?
Är det Gackt?

Jag vet helt enkelt inte. Jag vill inte läsa mer yaoi just nu. Jag vill inte läsa ut boken med min favoritförfattare. Jag vill inte titta på film eller serier eller i allmänhet fördriva tiden på det där hjärndödande sättet. Jag försöker skriva på min Nanowrimo, men det går inte.

Jag tror mina ben vill ut och dansa till bra musik med bra vänner och skratta tills jag får ont i magen. Jag vill krama om folk och prataprataprata. Men jag vet inte om vad. Det kanske är Gagas fel, trots allt.



Jag vill också.

7 kommentarer:

Petro-belle sa...

just därför; kom hiiiiit <3

Jenky sa...

Jag gillar hörlurarna hon har på sig i videon, de som hon har designat själv. :D De finns i rosa och lite andra färger också. Wantz!

rusty sa...

Var kan man hitta dem? Och hur har du fått tag på den informationen? ;)

Jenky sa...

Minns inte var jag läste det först, men här kan du läsa: http://www.crunchgear.com/2009/09/07/heartbeats-by-lady-gaga-garish-headphones-for-the-pop-star-in-you/

De är tydligen svindyra också. ;D

rusty sa...

Oooh, såklart så är de dyra, snyft. $99 för ett par små headphones... hm. Fast de där röda var ju jättefina. Rött är fint.
Och jag blir litet ledsen när folk dissar Gaga. Lyssna inte på vad hon säger, och njut av musiken och det visuella, jaa! :D

Jenky sa...

Jag har ärligt talat avskytt Lady Gaga ända sedan jag först hörde henne. Tyckte att hon var så typiskt snygg tjej som gör vanlig dansmusik= astråkig. Men nya låten är faktiskt riktigt bra. :) Jag kanske måste ändra mig. ;D

rusty sa...

Vava? Är du galeeeen, Jenky? Det är ju det hon inte är! Eller jo, såklart hon är snygg, men det är ju alla nuförtiden. Hon har ju sepekläder på sig och folk undrar vad tusan hon håller på med hela tiden-- känns inte direkt som normen, direkt. Jag älskar att hon är så fixerad vid det extrema, hon... hon... är bra!
Nejmen hon gör funky och lättlyssnad musik och har en annorlunda stil/sätt att porträttera sig själv.
/end of försvarstal