onsdag 11 november 2009

Gammalt inlägg från 2004

"7:e november 2004 kl 01:40

[...]
Men färgar håret, det gör vi! Men ärligt talat är jag rätt trött på tjafset om att färga håret, eftersom det känns så jäkla begränsat ändå. Jag har nästan lust att färga hela mitt hår blont, bara för att se om det blir så jäkla slitet som alla säger. (<--LOL, såhär i efterhand)

[...]
Men jag kan ju säga såhär, att varje gång jag är rädd att jag ska dö, så tar jag ett krampaktigt tag om mitt halsband och tänker ”bara jag får höra hans röst en sista gång så är jag nöjd”. Och om det inte finns någon tillgång till det, så tänker jag på allt det som han har gett mig och så är jag nöjd ändå. Det räcker bara med att jag känner att han finns där så spelar det ingen roll vad som händer med mig. "

Inga kommentarer: