onsdag 11 november 2009

The singer Gackt has finally revealed his real age

"At the beginning of a video segment introducing the outline of the project, his age was given as 'to turn 37 years old in 2010'. Afterwards during the Q&A session reporters asked if it was the first time Gackt told how old he was. He smiled wryly while replying "A long while ago at a concert, on a whim I said I was born in 1540. Somehow that became my official year of birth. Since then I couldn't find an opportunity to correct it. I wasn't keeping my age a secret or anything."

Ya rait, honey-- erkänn att du älskar att låtsas att du är en renässansman.


Jak er 469 år gammal, inte 36 år gammal.
Jak er renässans-prins-vampyyr! Ja!


Ps. Jag såg en liten avatar på Gackt, och han såg så söt ut, så jag började fnittra. Och nu kan jag inte sluta.

Pss. Herregud, det blir bara värre. FNITTERFNITTERFNITTER, de där absen
måste vara ditmålade efterråt *försöker desperat intala sig själv, för annars exploderar jag* Oj, nej, det är fejk. Fejk. FNITTERFNITTER.

Psss. Det blir litet facepalm när jag ABSOLUT INTE kan vara med män som är "för gamla för mig", men när det gäller Gackt "Såvaddååååå, bara trettiosex år gammal, höhö?"

Inga kommentarer: