torsdag 12 november 2009

Fångad i en ond cirkel

Mina hörlurar gick sönder igår. Det är fysiskt omöjligt för mig att INTE ha sönder ett par hörlurar efter ett halvår. Det spelar ingen roll om det är apdyra sådana som jag har fått av min broder, eller billigt skräp. De går sönder iaf. Så nu får jag låna min kära faders hallå-hela-växeln hörlurar som är på tok för stora för mitt lilla huvud. Såklart så sitter det fast en mikrofon i dem. Folk stirrar när jag är ute.

Klump.

Rah, rah! Ah-ah-aaah!
Roma-roma-romamaaa!
Ga-ga! Ooh la laa!


Woooooh, dakishimeteeeeee!
Och den obligatoriska Gackt-utsträckta-handen.

Ps. Och ja, mellersta bilden var en Gaga-tribute.

5 kommentarer:

Petro-belle sa...

haha jag gillar dom, dom är feeeeta! XD


och ja, det där med att hörlurar SKA gå sönder inom ett halvår goes for me too. Antingen trampar man på dom, sätter sig på dom, tappar dom eller så går sladdjäveln sönder. tough love.

romaaarommama = spam

rusty sa...

För mig är det alltid samma sak: DET BLIR GLAPP I HÖRLURSJÄVELN. Jag sliter väl litet för mkt i dem när jag ska dra upp dem ur väskan, eller något. SNYFT.

Haha, spammar du också Gaga? Jag har spelat den konstant sedan igår. RAH RAH!

Caro sa...

haha, jag lyssnade på bad romance när jag läste det här inlägget...

Jenky sa...

Jag har också ett konstant glapp-problem. Jävla hörlurar som aldrig kan fungera ordentligt! Man borde kunna förstärka dom på nåt sätt. Precis där sladden övergår i spelare. Ja. Typ så. De enda hörlurar som fortfarande fungerar bra är ett par gigantiska Energy Fatal1ty som jag bara använder till datorn ( fd WOW-utrustning :D ).

Lin Lin Linda Li sa...

du ser så liten och söt ut med det där håret <3 och jag är kär i gaga. jag vill gifta mig med henne.