måndag 30 november 2009

Morgon och natt

Fan vad jag hatar morgoncigaretter ibland. När man väntar för länge med att gå ut och röka, och hela ens balanssystem slås ut. Ibland mörknar det framför ögonen, och det blir någon sorts epilepsi-syn som sätter igång. Det blixtrar, och så mår man illa ibland. Så underbart är det att få en nikokick när man har varit rökare i flera år.

Härom dagen när jag var alldeles ensam hemma i den stora villan i Oxelösund, så satte jag mig framför den stora vardagsrumsteven och satte igång surroundsystemet. Sedan satte jag på pappas dator och tittade på Gackts Drug Tour 2006 med 20 andra människor runt om i världen. Det streamades live, och vi pratade, fnittrade och diskuterade vilt om Gackt i två timmar medan konserten ekade genom den stora, ensamma villan. Det var något av det roligaste jag gjort på länge, och det är sådant där jag älskar med internet. Alla möjligheter! Plus att den internationella Gackt fanbase:n är en av de bästa som finns.

Inga kommentarer: