måndag 10 augusti 2009

Lululuuu



Lululuu, outfit-bild. Hujedamig, det var längesedan jag höll på med sådant. Men jag tänkte, äski täski, jag har ju en himla massa tid nu ändå.

T-shirt: Bershka
Väst: H&M
Kjol: H&M
Tights: Dorothy Perkins
Hatt: (gissa, suck) Vivienne Westwood
Skor: Vivienne Westwood
Halsband, ringar: Vivienne Westwood
Konstigt föremål jag håller i handen som har ett långt snöre: iPod (tydligen kan jag inte gå en minut utan Florence + The Machine i mina öron)

Titta på mina nya, fina skor! De är i plast. Jag rynkade på näsan över dem jättelänge, men så viftade Vivienne med sitt magiska finger, och helt plötsligt så älskade jag dem. Detta fenomen händer skrämmande ofta.
Det passar till allt. Allt, allt, allt. De är coola. Otroligt sköna. Vad mer kan man begära utav ett par skor?


Annars så tar jag bilder på de orange:a sakerna som existerar i mitt liv. Allt orange har en förmåga att krypa under huden på mig och skicka vågor av välbehag genom min kropp.

Humöret håller sig förvånansvärt uppe. Jobbet hjälper en hel del. Det är mycket skratt där igen. Vi tar hand om varandra. Men ibland kan man inte hjälpa att humöret faller nedåt istället för uppåt. Jag har alltför många drömmar om natten som innehåller en Michael som ler mot mig.


Ps. Jag fick hemlagat godis av Neha idag. Något indiskt. Det luktar som saffran. Ååååh, Neha.

Inga kommentarer: