torsdag 13 augusti 2009

Dinosaurier

Jag, som alla andra barn på denna jord, har sedan jag var liten haft en otroligt stor fascination för dinosaurier. Varenda film som utlovar dinosaurier, så sitter jag där och tittar. När jag bläddrar igenom dokumentärerna på TV, så är det alltid dinosaurierna som blir valda.

Och nu pratar London om Walking with Dinosaurs. Vad jag har fattat det som, så har de byggt 15 lifesize stora dinosaurier som kan röra på sig. Känner ni nu hur ögonen blir stora som tefat och fingrarna kliar efter de där biljetterna som du vill ta tag i och aldrig, aldrig släppa? Så känner jag iaf. Leka med dinosaurier? JA TACK. Någon som vill gå med mig?! Jag börjar nästan gråta här, så uppspelt är jag.



Eeeek!

5 kommentarer:

Jenky sa...

Hahaha, vilka sötisar! Naturhistoriska i London har en ganska rolig dino annars. Den står och ryter i ett hörn upplyst med röda spots. Alla barnen blir livrädda haha. Även jag.

Lin Lin Linda Li sa...

Det pågår fortfarande? kommer du inte ihåg att du fyllde i en sån tävlingsgrej på Gap? Det var ju för det däääär, jag såg reklam för det för rätt länge sen också på TV :O

rusty sa...

Linda: Jodå, de har ju gjort reklam för det där för längesedan, men jag har inte sett ngt klipp på det förut. Och jag veeet, jag fyllde i det MEN JAG VANN JU INTE ;__________________; Vad är det för jäkla skittävling? Man vinner ju inte!
Och ja, de ska ha mer shows i slutet på augusti. It looks totally awesome *_*

Jenkyjenks: Hmm, har det? Jag har inte varit där. Jag är litet sugen på Victoria museeumet också, som tydligen har en stooooor uppstoppad val eller något :O
Jag har litet skräckblandad fascination för sådana saker.

Jenk sa...

Stor uppstoppad val? Sån fanns väl i Gbg va? Äckligt! Har ni varit på Tate än? Det var ganska roligt har jag för mig. Och stoooort.

Simon sa...

Emelina, du vet att din blogg gör min dag. Den gör mitt sinne lite lättsammare trots att jag vet att jag är fast på jobbet i ett dygn.