söndag 4 april 2010

Eh-eh-eh-eh ja.

Samma dag som den här bilden togs, så var jag och Giftet på en galen efterfest. Som jag nämnt i ett tidigare inlägg, så var den fylld med Lady Gaga och gayness galore. Här är de dåliga mobilbilderna från den möbelhoppande festen.

Ra-ra raaa-aa
Roma-romaa-aa
Gaga, oh la laa

I want your love and all your lover's revenge
You and me could write a bad romance

Kan ni tänka er mig runthoppandes utan något på överkroppen? Nä, inte jag heller. Vad hände egentligen?

2 kommentarer:

Lin Lin Linda Li sa...

men lol, looks FAB. gayvänner är bäst <3

Unknown sa...

Kan en efterfest bli mer oförklarligt surrealistisk än denna!? Det känns iaf tursamt att jag lyckades tuppa av ett par timmar precis under tidpunkten då ni hade er lilla dionysosfestival.. HAHA.. herregud. Alla parenteser och parallellhandlingar under festens lopp.. Jag kan verkligen inte ens kommentera allt här. Allt var ju tveklöst närmre dröm än verklighet. OCH tidsuppfattningen?? Men fan vilken sinnessjukt bra fest. Jag kommer ALDRIG att glömma den. Kraam