torsdag 29 april 2010

Uppgift #1

Ja, som sagt så har jag och Caro-ro börjat med ett projekt. Caro-ro ska lägga upp ett recept på sin blogg en gång i veckan som jag ska laga. För jag äter nästan aldrig lagad mat.
I gengälld ska jag ge henne en uppgift. Den första veckans uppgift är återanvänd. En gång i tiden försökte jag få Linda att bli mer verksam, men det gick inte så bra. Hon gav upp efter den här uppgiften.

Uppgift #1:
Klä dig helt i en färg och ta sedan kort på det. Om du väljer rött, till exempel, så måste du ha röda strumpbyxor/klänning/byxor/skor etc. Allt rött i ett set. Du får inte välja svart eller vitt. Sorry dude! Det ska ju vara litet svårt. Ett tips är att låna kläder från vänner om du saknar ett helt set i en färg.




Ps. Caro: Får jag länka till din blogg? Jag antar att den är allmän? No?

1 kommentar:

Caro sa...

Ooooh, jåmen det där ska jag väl klara av! Och självklart får du länka, kdebattbloggen är till för allmän beskådan/läsning :)