söndag 4 april 2010

Paris från 2005 och 2008

I julklapp fick min pappa en digital fotoram av min broder. Ett tag var det bara Linda-och-Emelina bilder som gick på repeat i ett vardagsrum i Oxelösund. Bland annat bilder från när jag ligger och kravlar på en trappa i Paris, samt andra onyktra bilder som tagits vid olika tillfällen. Också ett kort från våran allra första resa till Paris. Smått obehagligt att sådana bilder var för öppen inspektion av släktingar och allmänt bekanta. Anledningen till att just de bilderna lades upp?-- "Det var de enda bilderna jag hittade på Facebook", sa min bror.

2 kommentarer:

Lin Lin Linda Li sa...

MEN ÅH.

Jag märkte faktiskt också att mina gamla bilder bara är LINDA EMELINA PARIS PARIS PARIS FULL LINDA FULL EMELINA PARIIIS. those where the days, eh?

rusty sa...

Those were certainly the days. Men litet hemskt att onykterheten alltid spelar en roll i alla bilder, haha.