söndag 4 april 2010

YAYDRUGS!!!!!

Jag lever på någons sorts eufori som gör att jag känner mig hög hela tiden. Jag springer mellan ställen och människor och hinner knappt med mig själv. Av någon anledning är folk väldigt älskvärda mot mig på internet just nu, och det gör att jag flyger ännu litet högre. Kanske inte är en stor deal i sig, men när man levt ett halvt liv på internet utan att någon direkt kommer ihåg en, och helt plötsligt gör alla det-- då blir man glad. Folk frågar hur jag mår, och för första gången i mitt liv så skriker inte mitt inre ut sitt hat mot vad jag förut beskyllt som kallsnack.
Även om musiken är uttjatad, så är den min, och allting passar till olika humör. Japansk aggro-musik när det regnar, litet Dylan när solen skiner och annars så funkar ju Elefant till allt annat man gör.
Jag älskar min manga och anime, jag älskar mina favoritskådespelare, jag älskar allt nytt folk jag träffar för tillfället, jag älskar vädret, jag älskar min familj, jag älskar mina klackskor och framför allt älskar jag kaffet och cigaretterna. Jag vill dansa hela livet ut, och aldrig stanna igen.

2 kommentarer:

Lin Lin Linda Li sa...

WHAT ABOUT ME? ME ME ME ÄLSKAR DU INTE MIG?

rusty sa...

Jag skrev ju familjen!(!!!!!!!!!!!!!)