torsdag 29 april 2010

Hello Gackt!

Jag läser en blogg som heter Quarter Void. Det är en tös som heter Ylva som skriver den. Egentligen har jag vetat vem Ylva är väldigt länge, för det fungerar litet så när man är intresserad av japansk kultur. De svenskar som är verksamma på internet blir man helt enkelt medveten om.
Jag lade först märke till Ylva för några år sedan då jag såg henne iklädd en pälsboa med en Vivivenne Westwood brosch. Det behövdes liksom inte mer. Jag tänkte "Den där människan är nog bra".

Idag, flera år senare, så vet Ylva också vem jag är. Internet är sannerligen en underlig plats, där man kan flyta omkring och veta vilka folk är i flera år utan att ens prata med varandra. Men just idag fick jag ett inlägg tillägnat mig.
Jag blev överlycklig!

1 kommentar:

Quarter Void sa...

oj, det visste jag inte! om sanningen ska fram har jag vetat om dig i flera år också, fast jag trodde du var för cool för att veta om mig, haha.