måndag 29 mars 2010

gift

Jag och min framtida man.

9 kommentarer:

Lin Lin Linda Li sa...

I'm liking that jaw! he looks well fit :O vem är det?

rusty sa...

Take a guess~

Lin Lin Linda Li sa...

Så det är någon jag känner till? Du får allt sluta vara svår och mysterisk och bli litet mer kvinnlig här = talk to me, babe, give me all the goss.

Lin Lin Linda Li sa...

är det lilla, fina daniel? <3

rusty sa...

Mm, fina Daniel. <3 Se, det var ju inte så svårt att lista ut? Vad tog du det på? :3

Lin Lin Linda Li sa...

Käken + att giftermålsplanerna har nämnts tidigare, chere.

Unknown sa...

:D Jag älskar ert sätt att kommunicera med varandra. Men jag saknar min fina enelima mer, kom hit! <3 Jag ska iof komma till Göteborg i augusti, så du måste vara hemma då!

rusty sa...

Ska du?? :D Hur kommer det sig? Vad händer med Japan och berättaberätta mer Danielen!

Unknown sa...

En japansk rolig prick som heter Yuichi kommer och hälsar på i sommar. Vi har festat ganska mycket ihop med en trevlig göteborgare som var i tokyo ett tag förra året så varför inte hälsa på och tajma in way out west tänkte vi! Du ska inte möjligvis dit?

Jag planerar att åka tillbaka till tokyo i början av september. Denna gång kommer jag utöver universitet även att söka KY-utbildningar som EN PLAN B (lätt att vara efterklok), med andra ord jag kommer garanterat in någonstans.

Under tiden jag väntar på terminstart i början av nästa april så får jag helt enkelt plugga på en språkskola ett halvår för att få studentvisum. Det känns väl som lite av ett waste, men då får jag ju jobba lagligt också. Jag ska försöka att inte bränna alla CSN-pengarna haha.. Så ligger det till enelimos.