tisdag 6 oktober 2009

skin vision

Argh! STÖK!

Eek! Det är så stökigt!

Tröja: H&M
Byxor: Ett billigt japanskt märke som heter... JAMJAM? Kanske?
Strumpor: OIOI
Skor: Diana
Mössa: Vivienne Westwood

På begäran kommer nu även denna dags slöfock-outfit.
Idag stampade jag upp på vinden och bar ned en massa möbler, kläder och saker som är mina. Jag tänkte att jag skulle göra mitt rum litet mer personligt, och det lyckades jag ju med. Fast jag hade mer kläder än vad jag kom ihåg, och min garderob är väldans liten.
Efter att jag tröttnat på att sortera min klädkollektion, så tog jag mig ett glad vin (eller ett glas vin, vilket som, glad vin är ju också trevligt), tände massor med ljus och läste med giriga ögon igenom Yonekura Kengos verk som jag hittade i en ouppackad låda.

Och så ringde bästa Pettanellan och så pratade vi i en timme. Jag ska börja spara ihop pengar till Japan!

Inga kommentarer: