tisdag 6 oktober 2009

happy sex is happy!

Okej, okej, den ständigt återkommande observationen i min blogg. Yonekura Kengo.
Jag kom på varför jag tycker så mycket om hennes hentai (vilket också är anledningen till att jag ens började läsa annan hentai).
Det är happy sex! Det har tagit mig ett halvår av taskiga, äckliga porrserier för att fatta det. Ungefär 10% av alla hentai jag läst är happy sex, alltså sexscener som lämnar en med en geniun känsla att huvudkaraktärerna känner något för varandra. Och som tjej, så är detta otroligt viktigt.
Och Yonekura Kengo är smockfullt med teh love! Det får hon två tummar upp för. Sedan så är ju hennes manliga karaktärers utseende och attityd/personlighet rena... smexet, också. Knappast petitesser.


Pussinuss mellan huvudkaraktärerna i Pink Sniper.

För övrigt så anmärkte Sasse (kocken på mitt jobb) för någon vecka sedan att han verkligen inte förstår sig på folk som tänder på hentai. Mitt försvar? Jag hatar riktig porr, och säger nej tack till one-night-stands. Det som blir kvar är antingen sexuella fantasier (vilket jag suger på), eller hentai/yaoi. Hentai är som en blandning av porrfilm och sexuella fantasier. Det kan stundvis vara lika rått som porr, men precis lika overkligt som fantasier.
Fast jag sa såklart inte allt detta vid den tidpunkten, beroende på att det var andra gången vi hade setts. Litet taktfull kanske man får försöka vara ibland. Så jag bara smålog litet för mig själv och fnittrade fram ett "hihi".

Inga kommentarer: