söndag 5 juli 2009

Sanningen talar för sig själv

Ja, jag kan ju glömma att kunna få återvända till Sverige i augusti. Jag såg över min ekonomi litet, och gissa vad det sade mig?
You will never leave this country, you bloody twat!, skrek de brittiska punden som dansade framför mina ögon. You only have enough money to stay here, and you will never get enough money to move back, mwahahahahah~~
Och sedan slutade jag lyssna.

Hejdå vänner som jag lärde känna i Japan som kommer till Sverige för att hälsa på, som jag kanske får en chans att träffa varannat år. Hejdå firandet av mammas födelsedag.

Pund kan vara väldigt elaka ibland.



För övrigt så äter jag bara två saker hemma. Hela tiden.
Frukost: Mörkt bröd med ost. Vatten.
Middag: En tallrik med broccoli. Vatten.

Vem hoppas på rasande kilon och undernärda flickor?
I do! I do!

Inga kommentarer: