lördag 18 juli 2009

mat och år och spel

Jag har fått för mig att jag ska bli bra (eller bättre iaf) på att laga mat. Min hälsokost sträcker sig nog till ungefär fem olika rätter som jag lagar i olika omgångar. Och eftersom jag är en sådan inte skulle ha något emot att vara en hemmafru, så tänkte jag att jag skulle kunna lära mig ett och annat. Ifall att.

Annars så hade jag en av mina bästa födelsedagar igår. Jag kan knappt fatta att jag har haft en sådan tur. Både förra året OCH i år! Den finaste presenten jag fick var nog hemlagad indisk mat av Neha. En otroligt rar flicka, den där.
Michael, David och de spansk-talande sakerna i vårat hem samlade sig i köket i Swanscombe House. Jag lagade tacos, Andrés gjorde drinkar till allihopa och vi åt chokladtårta som Johanna köpt. Sedan följde jag med Michael hem och sov över.

OCH SÅ SPELADE JAG WOW IDAG.

Inga kommentarer: