söndag 29 mars 2009

headline

Jag ligger och småbråkar med den där Nicholas via sms över missförstånd som uppstått i helgen tack vare sjukdom, ytlighet och besvikelse. Basically, så skulle jag och Nick:en vara oh så kära och tillsammans hela helgen. Men så blev ju jag sjuk. Så planerna ändrades om till att han skulle (kanske) komma och ta hand om mig. Det var ju mysigt och snällt.

Bara det att lördagen kom och den värsta febern jag haft slog till. Lägg till ett hem utan elektricitet, ingen fungerande dusch samt en liten människa som ligger och gnyr och gråter hela tiden. Så jag sa att han inte fick komma.

Två dagar senare smsar jag honom, och då har han missuppfattat hela grejen till proportioner som jag inte ens förstår mig på. Bråk, tjafs och gnäbb-- några sms senare så får jag ett mail som bara innehåller den här bilden.

it was supposed to be for you
skriver han.

Inga kommentarer: