tisdag 18 maj 2010

Slät hy

Jag drömde att jag ville färga håret brunt inatt. Istället råkade jag få i blonderingsmedel, och så satt jag där framför spegeln, suckade lätt och tänkte "Tja, jag får väl bli blond igen, då..."
Sedan kom Gackt fram och sa att jag såg fin ut. Sedan satt vi runt ett bord, och jag hintade hela tiden om att jag var förtjust i G. Till slut fattade han vinken och smög sig intill mig. Jag måste erkänna att det inte finns något ljuvligare än en man som lägger sin hand om ens midja och kysser en lätt i nacken. Gackt får fem av fem möjliga guldstjärnor i kanten för sin talang att mysa.

1 kommentar:

Natti sa...

åh, trevlig dröm,hih. Det närmaste Gackt har kommit i mina drömmar en sexig viskning att jag skulle komma ihåg ett nummerkombination. Han tog fram en kamera och visade bild. Det var de fyra siffror på dörren till ett hotellrum, haha. Minns dem än idag ^^;