torsdag 20 maj 2010

Jag tycker om jpop

Jag måste vara den dummaste internet:aren i hela världen. Jag har frustat och pustat och ojat mig över faktumet att mitt account på jpopsuki inte fungerade längre (jag antog att det var pga inaktivitet).
För er som inte känner till detta, så klassas jpopsuki som creme de la creme för alla j-tards. Allt du vill få tag på finns där. Och det är nuförtiden apsvårt att bli medlem.
Så fatta min förvåning när jag ber supporten om hjälp och de berättar att nej, du är bara dum i huvudet, för du har skrivit in fel användarnamn hela den här perioden då du frustat och pustat och ojat dig.

GAH!


------
Update:
Ännu roligare är ju att de filer jag snatchat tidigare bara är KAT-TUN och Kick The Can Crew. Av alla saker, liksom. Haha.

4 kommentarer:

Natti sa...

Bra att det där med jpopsuki konoto löste sig. För det är så typisk att man skriver in fel användarnamn. Händer mig hela tiden och efter ett tag ger man upp >___>

Jpopsuki är verkligen ett paradise för alla oss som lyssnar på jpop och kpop

catja sa...

hej!

Fråga mig inte hur jag hamnade här men jag surfade in från någonstans..OCH...såg dina finfina cdskivor som såg ut som lpskivor. Undrar så var de är köpta. Fann på nätet på Coolstuff.se men kanske de går att köpa någonstans direkt i stan och vet du vad de kostar??? (Dina såg inte likadana ut som Coolstuffs) Tips tages tacksamt emot. Vill ge dem som gåva till en vän. ;)

salukimatte[AT]hotmailPUNKTcom

Anonym sa...

http://www2.tokyotosho.info/
kanske kan vara något, visserligen så lägger inte folk upp torrentar där direkt, utan det är index:ed.
http://isohunt.com/ kan man också pröva, fungerar på samma sätt som TokyoTosho.

rusty sa...

Tack för tipset, men som jag skrev i mitt inlägg så fick jag mitt konto på jpopsuki att fungera till slut.