lördag 2 januari 2010

Löften, eller något liknande

Mitt nyår var... händelserikt. Tydligen ska jag nu gifta mig med Daniel när jag blir stor (när nu det är exakt, vet jag inte). Jag ramlade omkull två gånger, det gjorde ont (att åka "skridskor" nedför en isig backe är ingen bra idé-- nu vet du). Jag träffade gamla bekanta, och som vanligt så kändes det som om allt som kom ur mig var BLAHABLAH BLA BLAAHHH. Jag är så trött på mig själv. Lyssna inte på mig, jag snackar bara skit. Blah-bla.
Helst skulle jag vilja gräva ner mig själv i en liten grop och stanna där tills jag blir en bra människa igen, men då lär jag väl få ligga där i flera år. Aktivt ändrade på tänk och personlighet är ett av mina nyårlöften. Cancerpinnarna ska heller inte längre vara en del i mitt liv, samt att jag äntligen ska tappa mina äckliga kilon som gör att jag ser ut som en muffin.
Tillsammans med frenetiskt sökande efter ett nytt jobb, så kommer 2010 alltså att bli mitt mest frenetiska och omöjliga år hitills. Ta ett djupt andetag, för nu börjar det.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Haha.. :) Den där backen var djävulsk. Jag skrapade sönder mina istappar till fingrar i ett vackert fall. Och angående giftermålet, självklart. Jag lovade typ en mysig familj i Okinawa för några år sedan att jag skulle komma tillbaka till dem på min smekmånad, låter det bra för dig emelina?? Under titeln "Löften, eller nåt liknande" har du mitt ord.

rusty sa...

Det låter bra för mig med. Såklart du måste hålla ditt löfte till en mysig familj i Okinawa!