onsdag 13 januari 2010

Skins med den nya säsongen

Facebook låter mig veta att serien Skins börjar snart igen.
Jippi! säger en Freddie-törstande Emelina.


I min fantasi står det "OOO GAY" på hans tröja.

Han är nog den 1989-födda pojke/man jag suktat efter mest, någonsin. Tyvärr fastnar han inte så bra på bild. Film är nog Luke Pasqualinos rätta element. Han har ett sådant där Ewan McGregor-leende. Han ler, du smälter. Ewan ler, vi smälter. Luke ler, jag blir en liten blobb med grabby hands. Det är ren och skär charm, folks, och vissa människor har bara Det. Luke har Det.


5 kommentarer:

Jenky sa...

Jaaa! Mer Skins! Men snela låt Effy få ett piano över sig snart.

rusty sa...

Jag håller verkligen med. Effy får ett piano över sig, och så kan outsidern Freddie få ångest:a sig över någon flicka som är värd hans uppmärksamhet. Jaaa!
(Jag visste inte att du också tittar/tycker om Skins :O)

Caro sa...

oooh, fin han var!! det finns något väldigt gael garcia bernal-igt över honom. har inte sett senaste säsongen än, men han där gör att det lockar lite mer...

rusty sa...

Senaste säsongen är verkligen värd att se. Förutom Effy-fuckery (du känner ju igen henne från de tidigare säsongerna), så är tredje säsongen välllldigt bra.
Just Freddies karaktär är så angstig och underbar, så att man verkligen inte kan låta bli att älska honom.

Jenky sa...

Jo, fast jag började inte kolla på det förrän ett par månader sedan. Då såg jag alla säsonger i ett svep. :) Har precis sett klart förra säsongen så det passar bra med en till! Yay!