torsdag 28 januari 2010

Alla älskas

Quizkvällar måste vara något av det bästa som finns. Just nu är jag full och så otroligt lycklig. Idag kom mina Nodame-böcker och om man blandar det med två fiktiva betuttningar (som nog är det fulaste ordet i svenska språket, men som ändå är den bästa översättningen på infatuation), så kan jag bara konstatera att det gör en flicka lycklig. Imorgon ska jag se Avatar igen, och iochmed det så avslutas min besatta period av konstanta tankar på blåa varelser och neonplatser till djungler. Men jag är okej med det. Det är okej.
Min iPod säger åt mig att jag ska fokusera på språk, och jag är inte den som inte lyssnar. Ensamma resor på spårvagnen talar till en när man sitter där och försöker fånga en glimt av månen.

Jag vill bara sträcka ut armarna och snurra runt, runt och tjuta för att allt känns så underbart just nu. Ingen avrundning behövs, och inte ens mat, för livet är underbart och jag älskar allt och alla.

Inga kommentarer: