tisdag 26 januari 2010

Drömmar, igen.

Jag hade en underbar dröm inatt. Jag bodde i skogen och litet överallt. Det enda jag ägde var ett par hotpants och en magtröja. Jag vandrade från land till land och upptäckte och levde utanför civilisationen. Jag hade en konstant kontakt med en lärare på en känd skola i en fiktiv stad i USA, som ville - trots mina två år utanför civilisationen - att jag skulle komma och studera på hennes skola. Det var underbart. Att få vara fri, men ändå ha en framtid om jag ville.

Angående andra drömfenomen, så var jag och hälsade på i Min Stad igår natt. Den hade vuxit igen och återigen blivit övertagen av mardrömsvarelser, som det var förut innan jag tog besittning av den och gjorde den min. Det var ledsamt att se hur Staden har fallit mig ur händerna pga min månadslånga frånvaro.

Inga kommentarer: