fredag 22 januari 2010

Varför är han naken?

Ja du, så var det ju jag och mina detaljerade drömmar. Satan vad de påverkar mig. Jag orkar inte gå in på detaljer, men just nu vill jag bara krama sönder Daniel och inte låta någon röra honom igen, samt skada Pim* väldigt mycket. Bad attitude-Emelina har bad attitude i drömmen, heh.

Samt en känsla av att tappa alla krafter infinner sig när jag inser i drömmen att jag kysser en viss människa i nacken. Min högra hand fylls med någon annans bröstmuskler och jag tänker "Varför är han naken för?".
Kluven huvudkaraktär är kluven, trots att jag precis bytt skepnad till en 9-årig liten flicka.

Varförrrr är mitt huvud så vrickat när jag drömmer? Jag har alltid uppskattat att jag kan byta utseende, kön och ålder i mina drömmar, men det börjar bli litet... oroväckande, kanske?




*Oroa dig inte Pim, det är inget underliggande som spelar in. Du ville bara leka med Daniel i min dröm, och det gillade inte bad attitude-Emelina, tydligen.

1 kommentar:

Lingocricket sa...

Eheee!?... En craaazy blandning av smicker och oro över dina plötsliga oförklariga skepnadsombyten och tidsresor MITT i allt. Och poor pimu som inte får vara med och leka haha... drömmar.

Just när man tror att man har allt under kontroll berättar drömmarna livligt om motsaten, vad ska man säga?

Kram