fredag 29 januari 2010

Jake no likey

Ja, alla ni som var i samma biosalong som mig idag ca klockan 21:15 i Göteborg, ni hörde rätt. Jag squeal:ade åt krigsidioten Jake Sullys leende. Jag kunde liksom bara inte hjälpa det. Efter mitt andra biobesök av samma film, så kan jag nu konstatera att jag officiellt är kär i Jake Sully i Avatar/Na'vi-form.
Min bror rynkade litet på näsan och nämnde något om att jag "är litet speciell" som attraheras av huggtänder. Men åh, vad det får mitt hjärta att slå fort.

Jag demonstrerar, aka en väldigt stor anledning till varför jag tycker om Avatar:

2 kommentarer:

Petro-belle sa...

men huggtänder är ju the shit. Det är liksom pricken över i:t.
Hittar man en snubbe med huggtänder och charmigt leende, då hänger man kvar som en igel.


:D

Caro sa...

http://www.youtube.com/watch?v=6ZTCCHW699M