torsdag 2 januari 2014

Tjat igen + stilidol

Jag tittar på de två senaste bilderna på mig, och blir fortfarande lika förvånad. Det går att se bra ut utan smink. Jag har ju gått en tid utan det nu, men har under den tiden ändå känt att det spelar ingen roll hur mycket man än låter huden vila, så läker den aldrig helt. Alla år av eksem, smink och annat allmänt misshandlande av ens hud, så kommer det aldrig läka. Men jag tror att den har gjort det nu.

Min farmor fyller år idag! 
Blir alldeles gråtig när jag tänker på 
hur mycket jag älskar den där människan.



Och sedan några bilder på min stilidol. Nan från American Horror Story. Jag älskar henne så mycket, hon är definitivt min favoritkaraktär i AHS. Jag har tänkt mycket på henne under det senaste halvåret, och blir lika amazed så fort jag ser henne och hennes eminenta stil. Klassiska outfits med välarrangerat hår. Avskalad, naturlig med en inriktning på bra grooming. Finaste Nan.




Inga kommentarer: