fredag 24 januari 2014

Surrande tankar, det är varm och ljust.

Jag kliver in i rummet och tar den glada kvinnan i handen. Hon sätter stämningen, och jag känner direkt hur jag slappnar av.
"Var så god och sitt!", och jag följer hennes uppmaning.
Stolen bredvid mig snurrar runt, och jag ser ett par ljusblåa ögon och blont, kortklippt hår. Han är lika ljus som resten av det upplysta rummet. Hans hand är varm, och jag tänker "Åh nej" medans jag ler. Han ser alldeles för bra ut.

När ryggstödet fälls ner, så börjar Loreens Euphoria spelas i bakgrunden. Så fort tanken bildas i mitt huvud, att jag verkligen tycker om den, så börjar han sjunga med i låten. Ord som "honung" och "läppar" dyker upp, medan jag kikar upp mot honom. Han smörjer in händerna med någon sorts alkogel, och jag tänker "Ska han inte ha några handskar på sig?".
När han nuddar mina läppar, så börjar det rusa i kroppen. Pirr, pirr och värme som sprids från tinningarna, öronen, halsen och axlarna. Det är väldigt behagligt. Mina kvinnliga hormoner leker runt i kroppen, och de säger att det här är jättebra! Väldigt bra. Ni passar väldigt bra ihop. A-okay på mixade gener tillsammans! Det är inte som elektricitet, utan mer som lim som klistrar samman oss med värme.

 Han berömmer mig, säger att jag gapar så bra, att den här proceduren kan ta femton minuter för en del, men du klarade det ju direkt. Du är helcool, visar inte att det gör ont alls. Jag lapar i mig allt positivt han säger, som om jag skulle komma honom närmre på det sättet. Ibland vågar jag kika på honom. Men när jag går därifrån, så är det med rak rygg. Jag ler hemligt för mig själv. Tänker inte på att en stilig man precis grävt runt i min mun, utan över känslan av att vara levande. Hur härligt det är att vara en kvinna. Hur det är att känna attraktion.



Och även att den stackaren säkert får genomlida sådana här reaktioner varje dag.

Inga kommentarer: