onsdag 22 januari 2014

Långhåriga fox spirits med klor, huggtänder, kattöron och traditionella japanska kläder. I don't even...

När jag ändå håller på med favoritkaraktärer, så kan jag väl nämna Tomoe också.
Här är han med sin Partner In Crime. De gillar att ödelägga Japan tillsammans.

Hans bäztiz är ursöt. Klad och psykotisk.

Alltså kläderna han bär. Jag har ingen aning om vad de kallas, men så fort jag ser dem på honom så blir jag helt oaisdno wehfiweugfire gfknöisbw bduygwtfve cjdbjdfefuhreriuf!!
Och när han har långt hår, så blir jag ännu mer asdfghjk!!
Litet såhär blir jag:


Så ser min kärlek till Tomoe ut. 
Klassisk japansk kultur och mytologi, blandat med räv.

SPIRIT FOXXXX.




Jag började faktiskt läsa om den här mangan (den pågår fortfarande) direkt efter att jag läst ikapp. Var liksom i ett sorts frenzy, Tomoe var allt jag tänkte på.

Inga kommentarer: