måndag 29 juni 2009

Ta inte på mig

Så vad är mitt problem med män, egentligen? Tar du på min kropp medan jag dansar-- bort med dina äckliga händer, jag hatar dig och det spelar ingen roll hur snygg du är för jag är här för att dansa. Pratar du med mig utomhus är jag trevlig och uppskattar ditt umgänge-- men så fort du vill börja göra något mer så svarar jag undvikande och smyger bort från dig. Petar du på min axel medan jag står och ska beställa alkohol så svarar jag kort, dock trevligt, och sedan vänder jag mig om med ett "sorry". Allt som allt så är det ingen idé att stöta på mig när jag är ute. Jag säger nej innan jag ens sett hur du ser ut eller är som person. För jag vill inte. Jag får inte ut något av en köttmarknad.

Men det finns såklart undantag. Som när en man med naken bringa tar tag i min midja, lutar mig bakåt och börjar kyssa min hals. Jag börjar fnittra, föser bort dig med lättsamma händer och går sedan vidare.

Ta mig med storm. Eller ta inte på mig alls. Det är min slutsats.

Inga kommentarer: