lördag 27 juni 2009

Swtheart

Sms från Neha:
Swtheart dont be depressd..If u feel low just gve me a buzz..We'l go out,booze nd crack jokes on otherz..Nd u r a swtheart,dnt let othrz demoralize u ever


Bra vänner är bra. Och dåliga dagar på jobbet är dåliga. Jag var så uppstressad att det kändes som om jag kunde ta på mina nerver. Att sedan ha en supervisor som säger "Varför kan du inte vara som Lily och le?", och sedan säger "Bra jobbat!" till en person som inte bidragit med annat än att le som ett fån hela dagen och lämnat andra att göra hennes jobb. Då blir man bitter, och säger "Tyvärr kan jag inte vara som Lily". Det är inte precis det jag behöver höra. Jag behöver höra "Tack Emelina för att du gjorde ditt bästa idag trots att du inte har tillräckligt utrustning för att kunna göra ditt jobb som annars skulle vara väldigt lätt". Jag vet inte, jag tycker inte att det är för mycket att be om, när jag måste springa ut och gråta för att JAG ÄR INGEN ROBOT, och jag kan inte göra mitt jobb ensam när vi har dubbelt så mycket kunder än vad vi brukar ha. Mina nerver fungerar inte så. Fucking dipshit.

Och då är vänner som Neha bra att ha.

Inga kommentarer: