fredag 12 juni 2009

just dance

Det är inte bara dåliga vanor som att sitta och pilla på mina kluvna hårtoppar som Linda har lärt mig. Det finns andra saker också. Som att så fort jag är nere i köket, så trycker jag på MTV och tittar på UK Top 40. Hrrm. Och därav ser min musiklista ut på detta viset för tillfället. 90% är ofrivillig brainwash, jag lovar.

(Jag kunde inte låta bli Cullen-pimpandet vid sidan om. Team Edward ftw, harr harrr.)

klicketi-klick för att förstora så att ni ser något.


I morse när jag gick upp klockan fem för att gå till jobbet, så hörde jag "Stön, stööööön, åååååh, knak, knak, ÅÅÅHHH". Det var vår nya italienska flatmate Marko som firade sin första natt här i lägenheten. Sex is on the menu. Way to go, italienaren. Tyvärr får du inte pluspoäng från mig för en sådan sak. Du bor granne med frigida Emelina som har svårt för överenergimänniskor.
Alla har sex utom jag. Buhu.


*går iväg och är litet mer extra svensk än vanligt*

Inga kommentarer: