torsdag 25 juni 2009

Klockor som dånar

Träna i 40min - Check
Ha en kropp som är så okapabel till att träna så att jag nästan svimmar - Check


Ett, två, tre.... JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ MIN KROPP!
Varför kan jag inte få träna utan att nästan svimma varenda gång? Måste jag ha en träningspartner i hela mitt liv så att jag inte ska behöva vara rädd över vad som händer med mig, ifall min kropp bestämmer sig för att domna bort alla mina sinnen? Det här var det värsta jag varit med om på länge. :( Det var som om någon tog en meter med bomull och lindade det runt hela min kropp; och det enda som går att höra när man är omgiven av det var ett enda stort brusande och dån. Som efterskakningar av att någon har slagit på en big-ass klocka, och hela ens kropp vibrerar av det där osynliga vätskan som gör att jag tappar känseln i hela kroppen. Tunnelseende; Nej men hej, små svarta prickar, oj vad ni susar runt; Jag visste inte att träd ska vara rosa, etc.

Men, det är ju bara början. Jag får väl stå ut med det här i några veckor till. Förhoppningsvis blir det bättre.



För övrigt är Holland Park en väldigt liten park. Den är usel att springa omkring i.

Inga kommentarer: