söndag 23 november 2008

Underliga humör

Jag har varit på ett väldigt underligt humör de senaste två veckorna. Så fort jag får en stund för mig själv, så flyter jag in i mig själv. Dagdrömmer, försvinner bort i min egen värld-- den där som alltid funnits sedan... sedan jag blev jag.

Jag har funderat väldigt mycket på möjligheten att skriva en bok. Jag har tänkt fram och tillbaka på en möjlig handling. Karaktärer. Hur jag ska uttrycka mig. Försökt fundera ut hur mkt research det skulle ta för att få det att bli trovärdigt.

Det är en dröm jag har. Att ge ut en bok.
Det är så synd bara att jag är så självkritisk. Och går runt med en konstant känsla av att jag aldrig i livet skulle vilja visa det för mina närmaste. Knepig situation.

1 kommentar:

Lin Lin Linda Li sa...

välkommen till klubben, dude D: