lördag 30 maj 2015

Börjar ledsamt men slutar i awesomeness.

Så jävla kul, har mått skitdåligt den senaste tiden. Mitt illamående är tillbaka igen, det som jag kämpade med dagligen genom hela gymnasiet. Det började med kanske en gång i veckan, sedan var tredje dag, varannan, och nu - såklart - varje jävla dag. Det enda som är bra med detta är att jag faktiskt fattar det den här gången, att det är ett symptom från mentalt dåligt mående. Ett stort tack till min idrottslärare som hjälpte mig inse detta. Peace, man.

Så jag började äntligen må bättre efter att jag börjat med ett matschema. När jag satt och skulle skriva upp veckans mat med M, så började jag nästan gråta och var tvungen att säga att vi måste sluta. Jag mår för illa, jag får ständiga kräkreflexer, och bara tanken på mat gör att jag vill, eh, kräkas. Vilket jag inte gör, förstås. Men det är fan inte roligt, jag upprepar, INTE ROLIIIIIGT, att inte komma någonstans, illamåendet bara håller i sig och håller i sig och håller i sig...

Idag är det Andralångdagen. Så nu är det väl folkfest i Göteborgs väldigt osäkra red light district. Säkert en folkhop som spelar ascoola trummor och så mycket folk att man knappt kommer någonstans.

BLÄÄÄÄÄÄ,
och jag vill skriva ut en söt bild på film!Harry från typ tredje filmen, och sätta upp på kylskåpet. Har för mig att hans hår är fint i den.

Typ den här, för på den här bilden är han rätt så lik bok!Harry (iaf såsom jag ser honom). Fast han är ju litet snyggare i filmerna, såklart. Tror nog att det är just håret som gör det. Tredje året, Prisoner of Azkaban, är ju allmänt känt som Rufshår!året. På samma sätt som att året efter är känt som Året Då Ingen Klippte Sig.

Skitsöt, ju!


Fast i slutändan skulle denna bilden passa bäst på mitt kylskåp. 
Är nog min favorit-Harry-Potter-bild.
Återigen - de är så söta!


Hermione är astuff i den här filmen, hon slår ju ner Draco och allt!


Mycket Skeptisk Hermione. 
Divination är humbug, tycker hon.


Och så litet mandatory Draco-grejs. 
Den här är nog min andra favorit efter Ron-och-Harry-bilden.
Så mysigt att Pansy är med.


Älskar denna biten i filmen. 
Fina svanen som Draco gjort.


Den här bilden är ju iofs asmysig också. 
Älskar när andra elever är med.


Buckbeak!


Och Draco är ett svin som vanligt och retar Harry.


Ja, man skulle nog kunna säga att jag älskar Harry. 
Fast just denna boken är sämst av alla sju.
Typiskt att de skulle vara sötast i den.


Inga kommentarer: