söndag 5 april 2015

Mayas fantastiska skrivande.

Igår vaknade jag 09:00, läste färdigt min andra fanfic medan jag åt frukost, började på min tredje, läste till 12:30, sov i en och en halv timme, fortsatte läsa till 18:00, gick och handlade cigaretter, kom hem och fortsatte läsa, och kom sedan på vid 02:00 att jag borde gå och lägga mig. 
Så, eh. 15 timmar, ungefär. 

En tanke i bakhuvudet, den som inte är kär och besatt, tänker slött att det är väldigt mycket tid att lägga på att läsa, och att jag kanske borde göra något annat en stund. 
Och när jag runt 21:30 börjar få litet svårt att läsa texten, eftersom den börjar flyta ihop i svart och vitt. Men skiter i det, och fortsätter läsa.

Det är så himla underbart. Men samtidigt vill jag fräsa och skrika till L och P att de inte borde låta mig hålla på såhär, för de vet hur jag är, och hur det är att vara i den sitsen. 

Sedan fortsätter jag att läsa och fnissa åt Dracos och Harrys fantastiska ironiska munhugg. 
 Är. Så. Lycklig. 

Inga kommentarer: