söndag 19 april 2015

Lejon, orm, örn eller grävling.

Har med flit undvikit Pottermore.com (en hemsida för Harry Potter-fans gjord av J.K. Rowling) i flera år, för att jag är livrädd för vilket hus jag kommer sorteras in i. Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw eller Hufflepuff. Har ingen som helst aning om vad som passar mig bäst. Jag har, precis som alla andra Potter-fans, preferenser om vilket hus jag vill hamna i. Och alla är ju litet rädda för Hufflepuff, eftersom de ofta målas upp som det litet "korkade" huset. Länge ville jag bli Ravenclaw ("smarta"), men på senare tid så lutar jag litet mer åt Slytherin ("cunning"). Har nog aldrig riktigt känt för Gryffindor ("mod").
Urgh, jag kommer säkert hamna i Hufflepuff.


1 kommentar:

Lin Lin Linda Li sa...

Jag var tvungen att kolla min. Förstår inte riktigt vad som är grejen med deras genererade usernames, jag är WizardUnicorn490 liksom. Wut? Och Slytherin förstås. Inte för att jag minns något test... måste gräva i minnet!