tisdag 1 juni 2010

ÅhherregudherregudHERREGUD!!

Åh herregud! ÅH HERREGUD!! Gackt kommer till Europa! Jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig just nu, hela jag darrar och armarna flyger omkring och jag springer ut och kedjeröker och ringer Linda och Petro som inte svarar så jag ringer igen, igen och igen. Gackt kommer till Europa!
Jag struntar i om jag får leva på gröt under resten av månaden. Jag SKA se den där mannen live. Jag undrar om jag skulle ha råd med ett live till om jag avsäger mig alkohol för resten av sommaren? Har jag ens råd med ett? DET STRUNTAR JAG I, för jag ska se Gackt live i sommar!

waaaaaaiiii~!

Photobucket
Hänsynslöst snodd av cauliflower365.


"GACKT LIVE IN EUROPE!

Brace yourself, July will be very very HOT! For years legions of fans have waited for this moment, now finally legendary GACKT will tour Europe for the first time! GACKT will perform at a very selective choice of clubs in London, Paris, Barcelona, Munich and Bochum. Don't miss the rare chance to experience a true legend of Japanese Rock live. Seeing this mega superstar in such an intimate atmosphere will make these shows an unforgetable unique event for all fans world-wide. Tickets will go on sale on June 7th and are strictly limited!

16.7.10 O2 Academy Islington / London / UK - www.ticketweb.co.uk
18.7.10 Alhambra / Paris / France - www.fnac.com, www.digitick.com, www.ticketnet.fr
20.7.10 Salamandra 1 / Barcelona / Spain - www.ticketmaster.es
22.7.10 Theaterfabrik / Munich / Germany - www.neotokyo.de
24.7.10 Zeche / Bochum / Germany - www.neotokyo.de "




Jag ber om förlåtelse i förhand till de jag möjligtvis skulle leka med på Way Out West. Det här går före allt.

6 kommentarer:

Mimmi sa...

ÅÅÅ HERREGUD.
först glädje, sen sorg. för jag vet ju att jag aldrig kommer få gå. jag vill vara 18 år och ha egna pengar NU NU NU. det här är ju inte sant. måste tänka ut något sätt att övertala mina föräldrar.

Natti sa...

Jag började skricka och springa runt i mitt hus. Bara nu när jag tänker på att han ska hit till eruopa för mig att börja smila som en galning XD Jag överväger också att åka ner och se honom live. Jag måste som du också få se honom live! XD

rusty sa...

Mimmi: Men du vet väl inte än vilken ålder som gäller för konserten?
Ja! Börja övertala dem redan nu! Du har bara en vecka på dig! :O

Natti: Men sluta, Natti! Försök litet, kom igen! Jag syftar såklart på ditt inlägg på bloggen. Varför ger du redan upp? Man behöver inte alls mycket pengar för att ta sig till tex London. Det är ju bara att åka billigt med ryanair från Skavsta, no?

Natti sa...

Du har faktis rätt, det var rätt biligt med flybiljetterna (400kr tur/retur. Fick också veta att biljettpriserna skulle ligga på £32. Vilket är billigare än vad jag förväntat mig. Jag har dock ingen att åka med eftersom alla mina vänner är bortresata. Jag vågar verkligen inte vara själv i London >__<

rusty sa...

Själv och själv... Det beror helt på hur du ser det. En av mina bästa vänner bor i London, så jag kommer att bo hos henne. Jag skulle mer än gärna dela boende med dig om så inte var fallet. Men om du tänker på umgänge före/under/efter konserten, så får du väldigt väldigt gärna leka med mig och mina två bästa vänner (den ena som bor i london, och den andra bor i sverige). Så du behöver inte gå dit själv på något vis. Vi Gackt-fans måste ju stötta varandra, deshou? ♥

Natti sa...

Tack, jag uppskattar verkligen din vänlighet ^^ Flera av mina vänner har sagt att jag är en idiot om jag inte åker och hotar att skicka mig till London oavsett om jag vill eller inte, ^^; De vet hur mycket jag avgudar honom och hur mycket jag längtat att få se honom live. Känner mig dum att jag så snabbt drog slutsatsen att jag inte kunde gå. Nu har jag bestämt mig att jag ska se honom live! hihi ^w^