måndag 7 juni 2010

Fokus

Senaste besatthet:
Det är stressiga dagar för oss Gackt fans. Det betyder många, många kommentarer på LJ gällande problem av hemsidor och biljettköp. Jag spenderar min tid med att läsa allas kommentarer. Jag ska inte ens gå på konserterna i Tyskland eller i Barcelona, men jag kollar ändå.


Jag är en sådan person som har bra minne för smådetaljer som inte är viktiga. Nu när jag går in på LJ, så ser jag att ett visst inlägg har fått ca 15 nya kommentarer. Hur jag ens visste att det var -15 kommentarer innan har jag ingen aning om.
Samma sak hände idag, då en lärare försökte komma ihåg hur en författares namn stavades, och jag kläcker ur mig "Det stavas 'kv'", för av någon anledning tyckte min hjärna att det var viktigt att komma ihåg efternamnet på en författare som skriver böcker om kommunikation.

4 kommentarer:

Nuova pagina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Nuova pagina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Nuova pagina sa...

Åh. Det är dom små, till synes oviktiga detaljerna som gör den stora skillnaden i slutändan. Lycka till i Paris

/Simon

rusty sa...

Den stora skillnaden? Vad är denna stoooora skillnad du pratar om, Semen? Det känns mest som en onödig skill. :O