onsdag 16 juni 2010

Slit och släng med liten Gaga

Tack vare morgonens dröm och nya Gaga-videon, så vill jag mest bara ha en massa gruppsex för tillfället. Jag är rätt frigid, så detta förvånar mig. Men jag älskar när man bryter konventionella roller när det gäller sex. Så om det helt plötsligt skulle dyka upp en hel hop med människor som skulle föreslå något knäppt, så skulle jag säga ja. Såhär klockan 14:19 en onsdagseftermiddag.


Jag är litet efter med den här videon. Men det finns många saker jag älskar med den.

Jag älskar kontrasten liten, späd Lady Gaga VS. muskulösa män med pottfrisyr
Jag älskar att männen har högklackat och nätstrumpbyxor på sig
Jag älskar att Gaga sportar bleka ögon + rött läppstift som jag själv använder flitigt
Jag älskar hur männen slänger omkring med Gaga VS hur hon tar mannens position
Jag älskar när männen slängs mot golvet i början av videon
Jag älskar att männen rör sig feminint

plus att:
Gaga-klein är så otroligt Gagalicious att jag inte vet vad jag ska ta mig till.


Jag får nog gå ut och springa av mig mina frustrationer.

4 kommentarer:

Jenky sa...

Luvs it massor! Gagalupeeee! <3

Semen sa...

ja, man kan inte låta bli att älska den där videon och låten. Rifle-Brah-Gaga är min favoritinkarnation av henne.

rusty sa...

Haha, jag visste inte att du tyckte om Gagalicious, Semen.
Jag tycker Rifle-Brah-Gaga ser litet ansträngd ut iofs, haha.

Semen sa...

även om jag inte är hennes största fan så är ju frågan: hur kan man motstå henne? bara den mängd shock-value som hon alstrar är win i sig. Att hon gör bra låtar och kanske ännu bättre videos är bara icing on the cake