onsdag 16 juni 2010

Jag är en blå bög

Oj oj, jag önskar att det vore möjligt att överföra bilder från huvudet. Jag hade nämligen en väldigt komisk dröm precis innan jag vaknade i morse.

Tänk er detta:

Neil Patrick Harris

+


Iförd toga

+

En massa, massa män.

+

Jag beväpnad med världens konstigaste dildo.


Tänk er situationen att Neil Patrick Harris har varit en dum, dum pojke. Han slängs in i ett rum fullt med halvnakna män. Jag klär på mig en helkroppsplastdräkt som ser ut som en muskulös man med rakat huvud (tänk er den blå mannen från Watchmen). Icke att förglömma mastodontkuken som följer med hela dräkten. När jag kommer in i rummet ligger Neil Patrick Harris iklädd en toga fastspänd på ett stenblock och är helt täckt i saliv. Jag lutar mig över honom i min nya skepnad och ser in i hans skräckslagna ögon. Han piper till när han tittar ned mot mitt skrev. Jag ler.

Sedan vaknar jag av att Gackt säger godmorgon.

4 kommentarer:

Lin Lin Linda Li sa...

är du säker på att det var saliv han var täckt i? 8Db

rusty sa...

Haha, jag funderade på detta förut, men ja, det var saliv. Precis när jag kom in så var alla män precis på väg att slänga sig över honom. Jag räddade honom!!!!

... eller gjorde jag?

Jenky sa...

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D :D :D

rusty sa...

Jag är särskilt förtjust i helkroppsdildon. Det var verkligen en... upplevelse.