torsdag 3 juni 2010

Livsstil

Senaste beroendeframkallande beteenden:

- Äta ris med valfritt kött/fisk, samt grönsaker i mängder. Med pinnar. Pinnarna är obligatoriska. Jag har märkt att jag äter mycket bättre om jag äter med pinnar (för att jag tydligen är fem år gammal och behöver underhållas för att äta upp maten på min tallrik).
- Spendera mesta delen av min vakna tid med att undermedvetet tänka på Gackt jämthelatiden. Min mage pirrar många timmar om dygnet, och jag ler oftast som en idiot på spårvagnen.
- Maniskt mantra att jag inte ska köpa något alls, för jag måste spara pengar*
- Träna... Träna... Tränaaaa...



*Iofs har jag inte heller några pengar. Idag fick jag uppleva min första "Ditt kort säger att det inte går" vilket följdes av en pinsam "Du kan plocka bort den här, den här och den här".
"Men du skulle ju spara pengar", säger min syster.
"Jo, men det skulle vara trevligt att få äta, också..."

1 kommentar:

Anonym sa...

Han har satt griller i ens huvud. Man kan knappt tänka klart. Och om man inte kan se honom live så kommer man hålla stenkoll på YouTube dagarna efter konserterna, och hoppas innerligt att han återkommer.