måndag 7 juni 2010

Castle Forest och Andra Långgatans dag

I lördags var jag slapp och började bortåt sju-tiden fundera på vad jag egentligen skulle hitta på. Som tur var ringde min bror och sa "Vi grillar i Slottsskogen! Kom om du vill". Så jag gick dit.
Resten får ni se i bilder. De behöver inte mycket förklaringar, förutom att vi drack vin som om det vore vatten.


Haloumi är så gott!

Världens finaste An. En alldeles sprillans ny vän.

Bror i himmelen.


Yours truly.

"Våga INTE dissa den här låten, Emelina!"

Min bror bad mig dra en mode-pose. Så jag försökte.

Ledsen poppare.

En klad poppare! (varför försökte jag aldrig le på sådana här bilder som tonåring?)

Crazy hands! He ain't got no hands!

Rock.


Det är en dum idé.

Minsann.

Ungefär här tappar jag allt minne av att en kamera ens var framme.
På Kellys. På övervarma, outhärdliga Kellys.

Sedan vin på ett vinhak på Andra Lång.
Iz not wine, iz mirage! Iz watah!

Fångad.

Spårvagn hem, la la la~

Lämnad åt mig eget öde på spårvagnen, så hörde jag en skånsk dialekt och tittade upp. Där stod Glitterpojken. Världen är liten.

Inga kommentarer: