torsdag 17 juni 2010

M-m-m-monster

Tack vare mina frustrationer igår så gick jag ut och sprang som utlovat. Nyduschad och osminkad efteråt tyckte jag det var en eminent idé att ta litet outfit-bilder. Jag hade glömt bort hur fysiskt krävande det är att posera i ställningar där musklerna förvrids i konstiga positioner. Jag hade även glömt hur otroligt roligt det är. Jag förvred mig själv i konstiga poser och försökte ta hopp-bilder tills jag märkte att det satt en familj utanför mitt fönster och undrade vad tusan jag höll på med.



Inte ens mitt ansikte tål front-on bilder då man är osminkad hela tiden.

Body: Tradera
Jeansshorts: H&M?
Cape: Monki
Skor: Moussy
Halsband: Vivienne Westwood

3 kommentarer:

Lin Lin Linda Li sa...

AH! Är det samma som min monki-grej? Jag har aldrig ens tänkt på att ha den över axlarna sådär :OOOOOOO!!

rusty sa...

Jaaa, det är samma~ Kommer du inte ihåg att jag också köpte en? Jag har aldrig använt min, bara.
Men brukade inte du ha din över axlarna också? Hur brukar du ha din? Den är ju litet gjord för att man ska kunna ha den litet hur som helst. I like. ♥

Lin Lin Linda Li sa...

Neej det hade jag glomt! Jag brukar ju ha min som en kort t-shirt dar framme som jag spanner fast med ett balte. Balte. Hur dumt later inte det? Verrry nice, hur som helst!