onsdag 31 mars 2010

så ond man bara kan vara

Linda skrev:
Men argh, fem minuters läsning och jag sitter redan och gråter. Det är litet lustigt hur serien i princip har samma effekt på en som för fem år sedan.


Jag kan inte säga det bättre själv. Herremingud vad man blir bölig av Naruto. Efter två kapitel sitter jag med uppspärrade ögon och flämtar för mig själv om vartannat. Man får ständiga OMGfits då man är säker på att "Det är precis det här jag har väntat på, omg, xx versus xx, nu händer det grejer!!". Men serien fortsätter. Och man gråter litet mer, älskar ännu mer och blir till slut (återigen) övertygad om att det här är något av det bästa på hela jorden.

Vi har hållit på länge, jag och Naruto. Jag började följa serien 2004 och nu, fem år senare, älskar jag den fortfarande med hela mitt hjärta.


Sasuke, evil as can be.

Inga kommentarer: