lördag 13 mars 2010

all that poop that brings me down

Jag hatar, hatar, HATAR maten. Det här är ju löjligt, jag kan inte äta utan att må illa, och jag får verkligen kämpa för att hålla allt nere. Min kropp är en biltank och jag behöver BENSIN. Nog för att jag har haft problem med mat sedan barnsben, men det här är bara löjligt och väldigt, väldigt jobbigt.

Nu ska jag iväg till brors vapendragare för att inhandla tacos. Ikväll blir det melodifestivalen med teh boys och sedan utgång. Jag är pepp, även om jag mest bara tänker på björnar, sudoku och Gackt.

Det finns en låt som heter Hurricane And Fire Survival Guide. I den berättar sångaren om vad man ska göra för att överleva bland annat orkaner.

I've had enough of hiding underneath my covers
I'm done with all that poop that brings me down
(...)
I'm sick and tired of being sick and tired
I'll laugh my whole way through the hurricanes and fire

Nu kanske jag inte behöver hjälp med att överleva orkaner för tillfället, men jag känner att skratt hjälper mot det mesta. Så nu ska jag göra det.

Inga kommentarer: