fredag 15 maj 2009

Jävla skitliv

Idag är en sådan där dag då jag hatar allt och alla. Människorna är ivägen för mig hela tiden när jag vill gå snabbt; alltid måste man stå i kö; vissa arbetskamrater är så sjukt sega så jag vill bita av dem huvudet; jag skriker på diskarna; jag ler krampaktigt mot gästerna och tänker "gå och dö, jag vill inte servera dig kaffe idag, jävla idiot"; jag fräser otåligt åt den sega början av Da Vinci Koden som jag precis börjat läsa... och jag tänker - väldigt, väldigt ofta - att "gud, vilket jävla skitliv" och undrar hur min framtid ska se ut.

Jag är nog väldigt vilsen, trött på att jobba och väldigt ensam. Jag vill ligga och kramas med någon av manligt kön som känner mig-- någon som kan mig utan och innan. Som bara ska vara där och hålla om mig och kanske pussa litet på min hals. Utan komplikationer. Men sådant existerar väl inte.

Inga kommentarer: