onsdag 27 maj 2009

Fåniga, fåniga, fåniga Emelina

nneeeeeEEEEJJJJJJJ
Jag vill inte se bilder på en halvnaken Edward, kyssandes sin flicka. Jag är för vuxen och mogen och uppväxt och färdig med allt sådant där fangirl:igt. Insätt gärna fler adjektiv som förklarar hur jag är för gammal för att dreggla över en man som bara tar av sig en tröja och pussas litet. Försök också komma på fler adjektiv, alternativt en helt ny text som får mig att inte låta så fånig. Jag tycker inte om att vara fånig, men tydligen kan jag inte låta bli.


Följ fåniga länkar för att se fåniga bilder på fåniga män som fåniga Emelina fånar sig över.


Ps. Rob, du kan väl komma hit till London när du är färdig med inspelningen i Italien och hänga litet med mig, va? Jag är litet ensam och spenderar bara min fåniga tid med att dagdrömma om fåniga vackra pojkar. Bota mig, blä.