onsdag 11 juli 2012

Juice, pärlor och fjädrar.

Idag fick jag min juicer på posten! Den vägde 7,5kg och var så stor att jag kände mig som ett litet barn när jag kånkade upp den från min lokala tobaksbutik. Så nu står den i min soffa, majestätisk och apdyr. Jag vann ju alltså denna via en tävling på en blogg. Jag hade en period då jag satt varje dag i 1-2 veckor och bara tävlade, tävlade, tävlade. Jag tror jag till slut vann runt 4-7 tävlingar, varav denna är en av de mest värdefulla vinsterna.
Fick även mitt pärlarmband på posten idag. Så nu ska jag återvända till Slottsskogen (har redan varit där med systersonen och min ömma moder idag) för litet rödvin med en kär vän till mig. Då ska jag stoltsera runt med mitt fina pärlarmband och det nya fjäderhårspännet jag även fick idag. Om någon vecka kommer mina nya glasögon (har haft samma glasögon i MINST 10 år), och så är håret nyklippt. Idag är en riktigt jävla bra dag.

Inga kommentarer: