onsdag 25 juli 2012

Holy crap

Så min senaste fascination i skådespelarvärlden är Tom Hiddleston. För er som lyckats undgå detta, så ser han ut såhär:




Photobucket


Tom är väldigt aktiv på twitter, och har precis återöppnat sitt officiella facebook-konto (det gamla blev hackat). Det här kan vara den mest ödmjuka människa jag stött på. Han ler jämt, tackar sina fans och världen runtom ofta, och är i allmänhet en liten glad skit som man blir helt överlycklig över att beskåda. Så därför går jag in på tumblr en gång om dagen, och går till hiddles-tag:en. För efter ett tag så sitter jag där och ler som ett fån, för Tom gör mig lika glad som han är. En så jäkla öppenhjärtad, ödmjuk, humoristisk, vältalig och tacksam människa. Verkligen någon att se upp till.

1 kommentar:

Unknown sa...

Svar: Åh vad kul med någon annan Hiddlesfan. Är helt besatt av honom sen jag såg honom i Avengers i början av sommaren. Han är ju helt perfekt och underbar! Försöker inte vara för mycket av en fangirl på min blogg så har inte blivit så mycket om honom där :< spammar min tumblr och twitter istället hehe